.

A könyveimet megrendelhetitek itt: http://konyvmolykepzo.hu/cimke/spirit-bliss

A Gyógyító pilleszárnyak című ficem be lesz fejezve mindenképpen. Az utolsó fejezete még idén várható, dec. 31-ig megleszek vele, ígérem! :)


2009. március 14., szombat

A múlt árnyai - 9. fejezet

9. KUTATÁSOK



AZNAP ÉJSZAKA EDWARDDAL álmodtam. Alice volt olyan kedves, hogy felajánlott egy szobacserét. Ő visszakapta a szobáját, Jasper átment hozzá éjszakára, én pedig Jasper szobájába cuccoltam. Nagyon hálás voltam ezért, mert nem hiszem, hogy akár egy percet is tudtam volna aludni abban a szobában, abban az ágyban…

Jasper szobájában volt egy hatalmas ágy. Miután elhelyezkedtem a frissen mosott, barack illatú ágyneműk között, próbáltam nem arra gondolni, hogy miket is láthattak már ezek a falak. A szoba koránt sem volt átlagosnak mondható. Abban biztos voltam, hogy az ágyat és a bútorokat Alice választotta ki, mert egy fiú – vagyis már jócskán férfi –, nem lett volna képes minden részletet ilyen aprólékossággal megtervezni és kidolgozni. De azért Jasper személyisége is érezhető volt. A sarokban állt egy hatalmas polc tele pszichológiai, történelmi és hadászati könyvekkel – végignéztem a címeket, mielőtt lefeküdtem volna –, a falakon pedig hatalmas térképek függtek. Volt köztük régebbi, szinte már múzeumba illő darab is, és újabb kori is – a világtérképtől a domborzatiig.

A legérdekesebb viszont a sötétkék plafon volt. Amint lekapcsoltam a villanyt, a plafon magától életre kelt. Eltátott szájjal bámultam vagy másfél órán keresztül, ahogyan a fényjáték apró, mozgó csillagokat fest a fejem fölé. Mintha a szabad ég alatt aludtam volna. Egyszerűen lenyűgöző volt!

Végül a fények megtették hatásukat, és elaludtam. Csak azért, hogy utána olyasmiket álmodjak, amik felkavarnak teljesen. Edward tekintete, Edward érintése, Edward csókjai… Hűvös és forró… Úgy éreztem, meggyulladok.

Zihálva ébredtem fel. A nap egyik sugara, mintha direkt engem pécézett volna ki, megtalálta azt az apró kis rést, ami a két hatalmas bársonyfüggöny között maradt, és egyenesen rám sütött. Mintha az a napsugár még inkább égetett volna. Még jó, hogy az ágy hatalmas volt, így csak arrébb gurultam egy kicsit, és dühösen lerúgtam magamról a takarót.

Csurom víz voltam, és így kellemetlen volt az ágynemű érintése. Mintha lefutottam volna a Maratont… Felültem, és egy nagy sóhajjal beletúrtam a hajamba. Mi a fene van velem? Az nem lehet, hogy belesz… belezúgtam Edwardba. Először is, ő egy vámpír. Végiggondoltam, mivel is jár ez: vérivás – kit izgat, amíg csak állatokét fogyasztja; erő – bárkitől meg tudna védeni; gyorsaság – kinek kell buszbérlet, ha van egy hipergyors „sofőrje”; gondolatolvasás – rám úgysem hat; halhatatlanság – nos, ez okoz némi gondot, de csak abból a szempontból, hogy egyszer aszott és vén leszek, de ez is kiküszöbölhető… Megrázkódtam a gondolattól. Most tényleg azon elmélkedtem, hogy lehetne belőlem akár vámpír is?

Na jó, nézzük más szempontból, mielőtt megőrülnék… Edward a nagymamámba volt szerelmes – talán, még most is az. Sosem szeretne önmagamért. Sőt, lehet, hogy egyáltalán nem lenne képes szeretni. Hiszen, csak szomorú emlékeket ébresztek benne. Ez pedig örökre elválaszt minket. Vagyis, el kell felejtenem ezt az egész őrültséget! Nem gondolhatok rá úgy…

Felpattantam az ágyból, és nyűgös arcot vágva felkaptam a tisztálkodó pakkomat, hogy a fürdőszobában felfrissítsem magamat. Meztelen lábbal csattogtam végig a folyosón, miközben magamat szidtam az ostoba álmaim miatt.

- Szép reggelt! – Alice olyan hirtelen toppant elém, hogy szinte észre sem vettem. Edward állt mellette legalább olyan mogorva arccal, mint amilyet én is vághattam épp – a különbség csak annyi volt, hogy neki még ez is jól állt.

- Reggelnek reggel van, de mi benne a jó? – morogtam oda, majd bevettem a fürdőszobát.

A fürdőkád helyett most a zuhanyzókabint választottam. Nem akartam sokáig áztatni magam, csak egy gyors hidegzuhannyal le akartam mosni magamról az éjszaka nyomait, és fel akartam frissülni. A barack illatú ágynemű után, automatikusan a barackos tusfürdőt vettem le a polcról. Aztán gondolva egyet, megragadtam az ugyanolyan illatú sampont is.

Tíz perc után egy törölközőbe csavarva, vizes hajjal álltam a tükör előtt, és bámultam magam. Valamiért most még rondábbnak láttam magam, mint eddig. Sosem voltam megelégedve magammal. Az egyetlen, amit szerettem magamon, az a hajam volt. Bronzos színe elég ritka volt. Persze, ezt is csak addig mondhattam el magamról, amíg meg nem ismertem Edwardot. Az ő bronzszínű haja ezerszer, nem, milliószor gyönyörűbb volt, mint az enyém. Bosszúsan sóhajtottam. Már megint Edward…

Éppen fel akartam öltözni, mikor hirtelen összerezzentem. Az ajtócsengő hangja végigvisszhangzott az egész házon. Mi a fene? A vámpírok is szoktak vendégeket fogadni? A mosógép tetejére rakott ruháimhoz mentem, hogy felöltözzek, és kilessem, ki érkezett. Épphogy csak sikerült a törölközőn keresztül magamra rángatnom az alsóneműmet, mikor az ajtó hirtelen kitárult. Halk sikkantással kaptam azonnal az engem fedő törölközőhöz, hogy összébb húzzam magamon.

Edward egy tized másodpercig zavartan bámult rám, aztán elfordította a fejét.

- Elnézést! Ha nem létfontosságú, nem rontok be, csak… - az ajtó felé fordult, és fülelni kezdett. – Mennünk kell! – lépett közelebb. Hátrálni akartam, de a lábaim földbe gyökereztek, és csak bámulni tudtam rá, mint egy holdkóros. Megragadta a kezem, ami még mindig a törölközőn volt.

- Mit csi… - kezdtem, de mire befejezhettem volna, már a hátán voltam. Karjaim ösztönösen fonódtak a nyaka köré. Láttam, ahogy felkapja a ruháimat, aztán felhúzza a fürdőszoba ablakot. – Mi? Na ne! Edward… - dadogtam. Egy másodperc alatt átlendült a párkányon, én pedig a halálfélelemtől remegve kapaszkodtam belé olyan szorosan, ahogy csak az erőmből telt.

Arra gondoltam, hogy ha talajt értünk, belerúgok Edwardba, akkor is, ha utána fekvőgipszben leszek hetekig. Erről az ötletemről le kellett tennem, mert amint Edward lába a földre ért, eliramodott az erdő felé.

Hihetetlenül gyorsan futott. A fák elmosódott zöldes foltok voltak mellettünk. A szél az arcomba süvített. Ha nem kápráztat el a mellettünk elsuhanó táj látványa, akkor zavart volna, hogy reszketek a hidegtől. De… Ez hihetetlen volt!

Aztán Edward lelassított, és megállt. Az elképedés miatt tátott szájjal tettem le a lábaimat a földre.

- Jól vagy? – aggódó arccal fordult felém, de én nem tudtam megszólalni az élmény hatására. – Talán, le kéne ülnöd egy kicsit, vagy…

- Ez csúcs volt! – csúszott ki a számon, miközben még mindig elkerekedett szemekkel bámultam rá. Az adrenalin csak úgy száguldozott a testemben, felpezsdítve a véremet. – Váo…

- Tetszett? – kérdezte Edward kissé döbbenten.

- Persze! Kinek ne tetszene? Ez… Hű! – a szavak még nem akartak értelmes mondatokká összeállni az agyamban. Még mindig az élmény hatása alatt voltam. Olyan tündöklő vigyor ült ki az arcára, amilyet még sosem láttam. Még inkább elkábultam tőle. Csak akkor tértem egy kicsit magamhoz, mikor a hidegtől egy remegéshullám szaladt át rajtam.

- Fázol. Tessék! – nyújtotta át a ruháimat, aztán elfordult. Igazi úriember, még kérnem sem kellett rá. Elmosolyodtam. Aztán megráztam a fejem. Nem, nem szabad!

- Mi volt ez az egész? – rángattam fel magamra a nadrágomat. – Mármint, szuper volt ez a száguldozás, de igazán megvárhattad volna, míg kicsit illendőbb öltözéket öltök magamra.

- Elnézést még egyszer! Nem akartam semmi illetlent tenni, csak… - kezdte. A hangja, mintha mélyebb lett volna, mint eddig. – A forksi rendőrfőnök téged keresett.

- Honnan tudja, hogy nálatok vagyok? – a szívem a kétszeresére gyorsult. Felhúztam a pólómat is, a zoknimat pedig a zsebembe tűrtem. Minek piszkolnám össze az erdőben?

- Nem tudja. Valaki felismert a körözési plakáton. Látták, mikor Forks felé jöttél. A rendőrfőnök pedig végigjárja az összes családot, hátha valaki látott még valamit. És persze, átkutatja a házakat – magyarázta Edward.

- Edward! – sikkantottam fel hirtelen.

- Mi az? – Edward izgatottan nézett körül, de sehonnan nem észlelt veszélyt.

- Nem te! Az öcsém! – magyaráztam izgatottan. – Hol van? Meg fogják találni! – a lábaim automatikusan elindultak visszafelé, de Edward megragadta a karomat.

- Alice-ék kicsempészik, nyugi. Már felénk tartanak. Csak a kicsivel nem rohanhatnak annyira.

- Igen, persze – bólintottam, és próbáltam megnyugodni.

- Carlisle próbálja kifaggatni a rendőrfőnököt, hogy miért is gyanúsítanak téged, és hogy hol tart a nyomozás – szólalt meg óvatosan Edward, figyelve, hogy nem borulok-e túlságosan ki a témától. Igyekeztem tartani magam.

Szépen összehajtogattam a nedves törölközőt, hogy eltereljem valamivel a figyelmemet a rossz emlékekről, aztán felnéztem Edwardra.

- Mennyivel tudsz futni? – Gyors menekülő témaváltás – ebben mindig is jó voltam.

- Gyorsabban, mint képzelnéd – mosolyodott el titokzatosan Edward.

- Mint egy leopárd? – kíváncsiskodtam.

- Gyorsabban.

- Mint a leghiperszuperebb autó? Nem tudom a márkákat, de ami a leggyorsabban megy… - néztem rá a számat beharapva.

- Gyorsabban – felelte újra, és a mosolya kiszélesedett, a szemei pedig csillogni kezdtek. Szédelegve pislogtam egyet.

- Viszel majd még egy kört valamikor? Vagy kettőt? – próbáltam a lehető legkevesebb izgatottságot belevinni a hangomba, de már a lehetőségtől is apró borzongás futott végig rajtam. Edward közelsége és a hihetetlen száguldás… Együtt túl csábító volt a kettő.

- Még mindig tart a huszonnégy óra. Azt teszem, amit kívánsz – megvonta a vállát, és egyenesen a szemeimbe nézett. Nyelnem kellett egyet, de a torkom teljesen kiszáradt. Ha azt tenné, amit kívánok, akkor a ruháimat felesleges volt felvennem. A gondolatba belepirultam. Gyorsan elfordítottam a fejemet, mintha az egyik fa törzsén valami érdekeset látnék.

- Nem akarok parancsolni neked – motyogtam. Ahogy visszapillantottam rá, az arca kemény lett, a száját összeszorította.

- Kivéve bizonyos esetekben… - jegyezte meg gúnyos hangon, bár nem értettem, hogy mit is akar ezzel.

- Egy esetben, és akkor nem hagytál más választást! – javítottam ki dühösen.

- Szereted őt… - suttogta maga elé Edward alig hallhatóan, de mégis meghallottam. Teljesen összezavarodtam.

- Hogy kit? – kérdeztem. Felkapta a fejét, a szemei elfeketedtek.

- Tudod jól, hogy kiről beszélek! – csattant fel, aztán elhalkult, és az arca zavart lett. – Sajnálom, ez nem rám tartozik – fordult el tőlem.

Most már végleg elvesztettem a fonalat. Hogy kit szeretek? És mi a baja? Nem hagyhattam ennyiben, meg akartam tudni, hogy mi is volt ez a kirohanás.

- Fogalmam sincs kiről beszélsz, de igazán szeretném tudni! – léptem közelebb hozzá. Az, hogy rébuszokban beszélt, méghozzá ilyen hangon, feldühített.

- Lényegtelen – rázta meg a fejét. Már gondolkoztam azon, hogy megint kihasználom a huszonnégy órás szolgaságát, mikor Edward felkapta a fejét, és mint egy házőrzőkutya, a levegőbe szimatolt és fülelni kezdett. Kérdőn és kissé ijedten pillantottam rá. Fél pillanat után kifújta a levegőt. – Csak Alice-ék.

- Megjöttünk! – szökkent elém pár másodperc múlva Alice kezében az öcsémmel. Jasper a háta mögött jött egyik kezében a bölcsőt cipelte, a másikban az összes többi holmit, amit hozzánk köthetnének – a hátizsákomat és a babacuccokat. A hatalmas súlyok látványától nekem fájdult meg a hátam – de ő úgy hozta őket, mintha pehelykönnyűek lettek volna.

Átvettem Edwardot Alice-től, és sétálgatni kezdtem vele. Édesdeden gügyörészet, és a hajamat markolászta. Alice felült az egyik fa alsóbb ágára, és a lábát lóbálta, Edward nekidőlt ugyanezen fa törzsének, Jasper viszont lepakolt egy kicsit távolabb tőlünk, és a környéket pásztázta. Valamiért nem tetszett nekem az a távolságtartás, ami közte és Edward között volt. Úgy éreztem, az én hibám, hiszen, miattam vesztek össze tegnap.

Lassú lépésekkel Jasper felé indultam, remélve, hogy nincsenek jelenleg olyan érzések bennem, amik felzaklathatnák.

- Szia! – álltam meg előtte.

- Szia! – biccentett egyet, aztán lopva Edward felé pillantott. Hátranéztem. Edward olyan szemekkel figyelt minket, mint aki azonnal nekiugrik Jasper torkának.

- Még mindig tart az örök harag? – kérdeztem ösztönösen suttogva – aztán rájöttem, hogy teljesen feleslegesen halkítom le a hangomat, Edward, ha akarja, úgyis hallja minden egyes szavamat.

Jasper aprót bólintott.

- Csak azért, mert segíteni akartál? Én ezt nem értem… - húztam el a számat.

- Nem csak az az oka… - szólalt meg Jasper végül fél perc szünet után, aztán megrezzent. Megint Edward felé lestem – a teste megfeszült, kezei ökölbe szorultak és – remegett?

- Akkor mi az oka?

- Szerintem, jobb, ha inkább visszamész… - intett Jasper a fejével Alice és Edward mellé. – Nem akarom, hogy a húr elpattanjon…

Tétován pillantottam újra hátra, aztán bólintottam. Fogalmam sem volt, mi a valódi probléma a két fiú – férfi – között, de nem akartam megkockáztatni, hogy Edward mégiscsak megszegje a parancsomat.

- Később beszélünk még… - mosolyogtam Jasperre, ő pedig visszamosolygott. A szél mintha halk morgást hozott volna a hátam mögül, de mire megfordultam, Edward már más felé nézett. Sosem fogom megérteni a férfiakat…

- Miért voltál morcos reggel? – ugrott le az ágról Alice, mikor a közelbe értem. Elpirultam a kérdésétől.

- Csak… álmodtam.

- Ó! – Szerencsére, azt hitte, megint rémálmaim voltak, így nem zargatott tovább a témával. Egy pillanatra elhomályosult a tekintete. – Azt hiszem, visszamehetünk. A seriff most indult vissza a városba.

A hazafelé út eléggé csöndes volt. Jasper ment legelöl – kezében a cókmókomat cipelve –, jó pár lépésnyire tőlünk. Alice hol mellettünk sétálgatott, hol előre rohant hozzá. Edward hallgatagon lépkedett nem messze mögöttem. Próbáltam az öcsémre figyelni, hogy eltereljem a figyelmem a feszült légkörről, de nem igazán sikerül. Megkönnyebbültem, mikor végre a házhoz értünk.

Carlisle az ebédlőben várt minket. Jasper felrohant az emeletre, hogy visszategyen mindent a helyére, de mire az egyik székhez értem, már vissza is tért.

- Nos… - kezdte Carlisle. – Azt hiszem, minden rendben. A rendőrfőnöknek fogalma sincs arról, hogy itt vagy, csak egyszerű rutinellenőrzés volt. A nyomozást illetően elég óvatos volt. Annyit sikerült megtudnom, hogy egy „általad” írt beismerő levél alapján gyanúsítanak, valamint amiatt, hogy a lakásban a családtagokén kívül nem volt más ujjlenyomat, és behatolásnak sem volt nyoma.

- Egy levél? De hát, én nem írtam semmiféle levelet! Ez valami tévedés! – néztem Carlisle-ra, miközben megpróbáltam kiszabadítani egy hajtincsemet Edward apró ujjai közül.

- A kézírás megegyezett a szakértők szerint.

- De az lehetetlen! Csak emlékeznék rá, ha levelet írtam volna arról, hogy megöltem a szüleimet! – csattantam fel. A gyomrom öklömnyi nagyságúra zsugorodott.

- Nem mondtam, hogy te írtad, csak hogy azt hiszik.

- Mi vámpírok elég jók vagyunk a hamisításban… - szólt közben Alice. – Minden apró, az adott személy kézírására jellemző jelet észreveszünk, aztán utánozni már igazán egyszerű – vonta meg a vállát. – Egy csomó aláírást meghamisítottam már, hogyha szükség volt rá.

- Klassz – sóhajtottam fel. Egész életemben egyszer próbáltam meg leutánozni anyám kézírását, mikor felmentést akartam írni magamnak az egyik testnevelés órára, de akkor is lebuktam.

- Ez beleillik a módszerébe… - szólalt meg elgondolkozva Edward. Mikor kérdőn néztem rá, folytatta. – Mondtam, hogy Carlisle-lal utánanéztünk néhány esetnek. Azonos séma alapján dolgozik. Kiszemel egy fogékony áldozatot – általában fiatal, romantikus lelkületű, magányos lányt -, kedves vele, beszélgetnek, ismerkednek, mint általában szokás. Aztán mikor a lány rájön, hogy valami furcsa, eltávolítja a családját – egyedül az ember kiszolgáltatottabb és rémültebb.

- Eltávolítja… Vagyis megöli őket? – a hangom elcsuklott. Edward bólintott.

- A gyilkosságokat úgy állítja be, mintha a lányok követték volna el. Általában levelet hagy, amiben a lányok azt állítják, hogy otthon bántalmazták őket, vagy a szüleik nem törődtek velük, és már nem bírták tovább. Ezáltal az áldozatok még csak a rendőrséghez vagy a barátaikhoz sem fordulhatnak, hiszen bűnösnek hiszik őket.

- De mi értelme ennek. Hiszen, se a rendőrség, se senki más nem tudna úgysem segíteni… - Nem értettem.

- Mi értelme van annak, ha elszigetelsz egy rettegő embert mindenkitől? – nézett rám Edward.

Megpróbáltam elképzelni, milyen érzés is volt, amíg nem tudtam, hogy Cullenék léteznek. Hogy milyen lenne, ha nem léteznének… Hogy milyen lehetett a többi lánynak teljesen egyedül… Megborzongtam és mélyeket kellett lélegeznem, hogy megelőzzem a pánikrohamot.

- Kínozza őket. Azt akarja, hogy teljesen összeroppanjanak.

- Pontosan. Nem az a lényeg, hogy ne fordulhassanak segítségért, hiszen, úgysem segíthet senki nekik, hanem az, hogy a játék még élvezetesebb legyen.

- Nálad viszont kisiklott a terve… - mosolyodott el Alice. – Mert mi itt vagyunk neked – fogta meg az asztalon nyugvó kezemet. Hálásan megszorítottam az ujjait. Igen, azt hiszem, Cullenék nélkül már rég megőrültem volna. Ők és az öcsém jelentették a kapaszkodót a józansághoz.

- Van más is… - szólalt meg újra Carlisle. – Gyilkosságok történtek Port Angelesben. Két lány, átlag magas, barna szem, vöröses haj. Az egyik tizenhét, a másik tizennyolc éves volt.

- Ó, istenem! – Olyan lányokat keres, akik hasonlítanak rám. Miattam öli meg őket. Most már hat… Hat ember halála szárad a lelkemen. Remegni kezdtem. Jasper felkelt, és mögém lépett. Egyik keze lágyan megérintette a vállamat. A remegés abbamaradt.

- Semmi baj – suttogta a fülembe, aztán óvatosan megszorította a vállamat, majd visszaült a helyére.

- Miért? – próbáltam minél kevesebbet megszólalni, hogy kontrollálni tudjam az érzéseimet.

- Azt hiszem, feldühítettük – magyarázta Carlisle.

- Ami nem baj, mert minél dühösebb, annál könnyebben ejt hibát – szólalt meg Emmett vigyorogva. Alice keze hangosan csattant a fején. – Hé!

- Emmett úgy értette, hogy szörnyen sajnálja azokat a lányokat – javította ki Alice.

- Igen, persze – bólintott Emmett. – De attól még ez egy előny a számunkra – vonta meg a vállát.

- Rosalie kint járőrözik, de hamarosan visszajön, és Edward leváltja. Utána Alice és Rosalie bemennek „vásárolni” Port Angelesbe, és körülnéznek egy kicsit – adta ki az utasításokat Carlisle. Alice szemei felcsillantak, és rögtön tudtam, hogy az idézőjeles vásárlásból a kutatás után tényleges is lesz. – Én pedig bemegyek a kórházba, és megpróbálom megszerezni a boncolások eredményét.

- Megetetem Edwardot – vette ki a kezemből Esme az öcsémet, és eltűnt a konyha felé vezető folyosón. Az egész család szétszéledt a dolgára, én pedig jó pár percig azon gondolkoztam, mit csinálhatnék. Mielőtt felkelhettem volna, Jasper megint megjelent az ajtóban egy nagy lavór vízzel.

- Földes a lábad – közölte, mikor értetlenül néztem rá. Csak most vettem észre, hogy sáros lábnyomokat hagytam magam után a földön.

- Ó, bocsánat! Felmosom! – akartam felpattanni azonnal, de visszanyomott a székbe, és elém helyezte a vizet.

- Előbb a lábmosás. Közben… beszélgethetnénk. Most, hogy egyedül vagyunk… - térdelt le a lavór mellé. Egy pillanatig azt hittem, hogy a kezébe veszi a lábamat, de csak ült mozdulatlanul. A feltételezéstől is vörös lettem, mint egy paradicsom. A lavórba dugtam a lábaimat, hagyva, hogy ázzanak egy kicsit, és mikor már úgy éreztem, a színem kezd normális lenni, Jasperre néztem.

- Miről szeretnél beszélgetni?

- Edwardról… És rólad. Van valami, amiről úgy hiszem, tudnod kéne.

51 megjegyzés:

  1. Hát a függő végeidet okítani kéne az egyetemeken :D Ha nem tudnám hogy nemsokára láthatom a következő mondatokat... nem tudom a többiek hogy bírják :D:D:D
    A többit tudod....;)

    VálaszTörlés
  2. Ez is nagyon-nagyon jól sikerült! :)

    VálaszTörlés
  3. Mikorra várható a köv. rész?:P Nem sokáig bírom...xD

    VálaszTörlés
  4. kikészítesz :D de naon jo várom a folytatást:)

    VálaszTörlés
  5. Szupi :) már gondolom, hogy miért mérges Edward, és azt is, hogy miről akar Jasper beszélni :P legalábbis van sejtésem róla :P folytit mamar :P remélem szerdán már fent lesz :P

    VálaszTörlés
  6. Szia :)
    Ha már azt jelöltem be a szavazásnál, hogy néha azért írok véleményt, most már itt lenne az ideje, hogy tényleg mondjak pár szót :D
    Előszöris, úgy kerültem az oldalra, hogy Twilightos fanficek után kutattam... hmmm ki gondolta volna, igaz? Szóval nem kis megszállottságom miatt idekeveredtem és elolvastam a történeted leírását. Először csalódtam, mondván én Jacob/Bella párosítást keresek és itt már mind a ketten meg is haltak és különben is, de végülis felkeltetted a figyelmem és el is kezdtem olvasni, akkor még csak az első 5 fejezet volt meg és egy fáradt nap után igazán jól esett elmerülni a Múlt árnyaiban :) Most is amikor új fejezet jön mindig előteremtem azt a kis légkört amiben nyugodtan tudom olvasni és kiélvezni a soraidat. Próbálok minél lassabban olvasni, hogy minél később végezzek egy-egy fejezettel. És most tudod mit érzek? Baromi nagy késztetést, hogy elkezdjem elölről ezt a történetet, igaz jobb lenne, ha már befejezett volna, de ezt kell szeretni :) Szerintem még azt is hozzátenném, hogy miután elolvastam az első öt fejezetet először nem úgy merültem álomba, hogy az eredeti Twilight kötetre gondoltam. Nem azt a történetet fűztem tovább gondolatban, hanem a tiédet. :)Nem tudom ez mennyit jelent neked, de azt láthatod, hogy lefoglalod a gondolataimat.

    De amúgy olyan furcsa, hogy egy csomó merengős= HP-s rákattant a Twilightra. Tudom, hogy te is írtál Harry Potteres ficeket és eddig nem néztem meg őket, pedig sok helyen láttam, hogy Spirit Blisst ajánlották.

    Na visszatérve a sztorira... megpróbálnék részleteket kiemelni, de ez nem lesz egyszerű... Inkább beszélek kicsit Izabelláról. Látszik, hogy arra törekszel ne a nagyanyjára hajazzon mindenben, éppen elég, hogy annyira hasonlít rá. Hagytál morzsákat amikból láthatjuk, hogy Izabella nem Bella (érted XD)most csak ezt a legutóbbit hoznám fel példának. Edward szegény arra számított, hogy a mi Bellánk is ugyanúgy ki lesz a vámpír tempótól, mint a nagymamája, de neeem, ő élvezte. :D még én is elvigyorodtam itt a monitor másik végén ahogy elképzeltem Edward arckifejezését. Meg persze amikor Edward rárontott Bellára a fürdőben XD De szerintem még így is igazán megkímélted Bellát a kínosabb pillanatoktól, mert valljuk be, meztelenül is lehetett volna éppen, mondjuk mert éppen akkor mászott ki a zuhany alól :D Jó ez így kegyetlen lett volna, mert kb én is a föld alá süllyedtem volna szégyenemben. :D
    Meg most itt ez a féltékenység Edward részéről... Nem hiszem el hogy Bella tényleg nem látja azt amit mi olvsók már igen. :D
    Ha már úgyis ennyit írtam ezt még elmondom... Tetszik, ahogyan visszaadod a szereplők jellemét. Mindenkinek adsz egy kis teret hogy érvényesülni tudjon, hogy jobban megismerjük, megkedveljük. Volt itt ez az utóbbi szavazás... nem tudnám megmondani kit jelöltem volna be...
    Na jó most már befejezem, és próbálok nem a fejezet végére gondolni :D Kétségtelenül epekedve várom folytatást, ahogyan a többiek is. :)
    Huh, lehet inkább e-mailben kellett volna ezt elküldenem? Remélem nem szedem szét nagyon az oldalt...
    Üdv: Nimol :)

    VálaszTörlés
  7. izgatottan várom a folytatást!!!!! gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  8. Ismét nagyon jól sikerült ez a fejezet is. Meg kell, hogy mondjam, egyre jobban írsz, amihez csak gratulálni tudok. Csatlakozom Nimolhoz, nekem is tetszik az ahogy a szereplők jellemét alakítod, többek között, hogy Izabella viselkedése eltér a Belláétól. Ezen kívül külön gratulálok ahoz, ahogy Jaspert bemutatod, mivel az eredeti könyvben nem tudtuk alaposabban megismerni, de te megtaláltad a megfelelő jellemvonásokat számára.
    Szóval csak így tovább! Már alig várom a következő fejezetet!

    VálaszTörlés
  9. Komolyan, egyre jobban és jobban várom, hogy mi lesz a következő fejezetekben, hogy oldod meg, hogy Edward végre újra boldog lehessen. :D Jasper karaktere előlépett ebben a történetben kedvencemmé, annyira örülök, hogy ilyen jelentős szerepet szántál neki. Na de azért Edward elég bolond, hogy rá féltékeny, de azt hiszem erre lehet azt mondani, hogy "pasi logika". Nagyon várom a folytatást, biztosra veszem, hogy lesznek itt még érdekességek a beszélgetés után is XD Puszi: Dorkuci

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Hát mit ne mondjak, pont a legjobb résznél lett vége a fejezetnek, úgyhogy remélem hamar folytatod. Bár azért van sejtésem, hogy miről akar Jasper beszélni, és ha az amire én gondolok akkor megint sikerült meglepned. :-)) Megint csak azt tudom mondani amit már párszor irtam: nagyon örülök, hogy Jaspernek ilyen sok szerepet szánsz, remélem ezután is így lesz. Szóval én is csatlakozom a többiekhez: csak így tovább és várom a mihamarabbi folytatást!

    VálaszTörlés
  11. Szia!

    Fantasztikus a sztori! Imádom! Minden nap feljövök, h megnézzem van-e új rész! Persze naponta többször. :) Jah, és az aloldaladat is imádom. =) Komolyan, azon kezdtem el gondolkodni, hogy megérné-e kiadni ezt a sztorit. És arra jutottam, h IGEN! Sztem nagyon is megérné, mert mindenki Twilight-lázban ég...:D Nem tudom, Te gondolkodtál már ezen? :) Ja, és nagyon várom a folytatást! Mindig a legizgibb részeknél hagyod abba! Jaj, ha tudnád hogy szenvedek...szenvedünk pontosabban. :D Folytasd hamar!
    Puszi. ^^

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Hűűű... nehezen találok szavakat, bár egy igen csak ordít a fejemben: MÉG!!! :D Az előttem szólók már kifejezték azt ami most bennem van (jó tudni hogy nem vagyok egyedül :D) de mégis késztetés éreztem arra hogy írjak neked :)és kifejezzem hogy hihetetlenül nagyra becsülöm az írói tehetségedet és hogy sok sikert kívánjak - és talán a többiek nevében is írhatom - hogy még rengeteg részt adj nekünk, olvasóknak :D:D:D
    Szóval csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Most először írok neked kritikát. De már írtam volna eddigis, csak nem engedte a rendszer. :) Naszóval...Esküszöm te S.M. lelke vagy.Vagy egy ilyen dublőr.Komolyan mondom ahogy írsz az bámulatos.Képes vagyok hajnalok hajnalán felkelni és megnézni, hogy van-e új fejezet.De komolyan mondom, te tök jól le tudsz írni mindent.Szerintem ha le kellene írnod a Cullen ház egyik szönyegének a színét, még az is letaglózná az embert. És hogy hogy fejezed be a fejezeteket. Pont a legjobb résznél. És az ember állandóan azon gondolkozik, hogy vajon mi lesz. Amúgy, ha már témánál vagyunk...mikor jön a kövi feji? :)

    VálaszTörlés
  14. Csak annyit írnék, hogy csatlakozom a többiek véleményéhez...Röviden, MINDENKI IMÁDJA amit írsz és ahogy írod...

    VálaszTörlés
  15. Hűűűű, ennyi szép kritikát! Váh, nem is tudjátok, milyen jól esik! :D Nagyon-nagyon köszönöm mindenkinek először is! :)
    Szandi: Az egyetemen sajnos, csak uncsi dolgokat oktatnak. :D Én már csak tudom... :D Egyébként, bocsi mindenkitől a függővégek miatt. Tudom, hogy milyen gyötrőek, de legalább jobban várjátok a folytatást. :D
    Judyt: Nagyon köszönöm. :)
    Saccc: Ha minden jól megy, akkor holnap estére, ha nem, akkor kedd estére várható az új fejezet. :) Remélem, hogy addig még bírod türelemmel. :D
    Szuszooo: Hihi, bocsi. :D És köszi. :D
    Angyal: Kíváncsi vagyok, hogy jól gondolod-e. :) Bár, szerintem, igen. :) A folytatás, valószínűleg még szerda előtt fent lesz. ;)
    Nimol: Először is, ha véletlenül szétszedted volna az oldalt a hosszú kritikával, még az sem érdekelt volna! :D Egy ilyen hosszú és szép kritika után, bármit elnéznék neked. :D Örülök, hogy a párosítás ellenére elkezdted olvasni, annak meg még inkább, hogy tetszett is. :) Jaj, és az, hogy mikor először olvastad a ficem, akkor először az enyémről gondolkoztál lefekvés előtt. :D Váh, ennél szebb dolgot nem is mondhattál volna. Annyira jól esik, hogy tudok hatni az emberekre, hogy elgondolkoztatom őket. Ez fantasztikus érzés! El sem tudom mondani, hogy mennyire! :D
    Szerintem, annak, hogy a HP-s rajongók elkezdtek Twilightot írni, az az oka, hogy mindkét könyv megmozgatja az ember fantáziáját. :) Akit érdekel az olvasás és az írás, az előbb vagy utóbb rátalál az olyan könyvekre, amik beindítják a képzeletét. :) Egyébként, tényleg annyian ajánlottak? :D Olyan hihetetlen elhinni, hogy van egyáltalán valaki, aki ismeri a nevemet és az írásaimat. :D
    Igen, tényleg igyekszem tudatosítani bennetek, hogy Isabella, nem Bella. Hasonlít rá, de teljesen külön személyiség. :) Örülök, hogy ez átjött neked. :)
    És igen, gondoltam rá, hogy Edward akkor nyisson rá, mikor még meztelen, de aztán rájöttem, hogy szegény Isabellát nem akarom ennyire égetni. :D
    Bella tényleg nem látja, hogy Edward féltékeny. :D De szerintem, ez általános emberi tulajdonság. Az ember sokszor nem veszi észre, hogy a másik mit érez iránta (vagy csak nem meri elhinni, hogy tényleg érez iránta valamit...), és ezért félreértelmezi a jeleket. :)
    Remélem, hogy még kapok tőled kritikát, mert nagyon élveztem! :) Nagyon-nagyon köszönöm! :)
    Első névtelen: Nem sokára jön. Köszönöm. :)
    Brigitta: Nagyon köszönöm, mindig örülök, ha azt írják, hogy fejlődöm. :) Jaspert imádom! :) Őt annyira látom magam előtt, szóval, nagyon könnyű írnom róla. :) Örülök, hogy nektek is tetszik, ahogyan előtérbe helyeztem, és jobban kidolgoztam a karakterét, mint Meyer. :) Köszönöm, és igyekszem. :)
    Dorkuci: Örülök, hogy neked is tetszik Jasper. :D És, hát igen... Edward igaz, hogy vámpír, de pasi is... És ha az eredeti könyvben egy olyan srácra, mint Mike Newton féltékeny volt, akkor Jasperre, aki egy félisten szintén, nem meglepő, hogy féltékeny. :D Remélem, hogy tudok még érdekességekkel szolgálni. :D Pussz neked is! :)
    Anicica: Nem tudom, mire gondolsz, de remélem, hogy sikerül meglepnem. :D Megígérhetem, hogy Jasper továbbra is az előtérben lesz. ;) Köszönöm. :)
    Második névtelen: Hű, nem te vagy az első, aki azt mondja nekem, hogy ki kéne adatni a ficem. :D Nekem eszembe sem jutott, de most, hogy már több ember is említette... :D Klassz lenne, csak nem hiszem, hogy összejönne... Mármint, szerzői jogok, meg minden... De, ki tudja... Lehet, hogy egyik reggel úgy ébredek, hogy miért ne, próba, szerencse... :D Csak nem tudom, hogy lehetne hozzákezdeni. :) Ha valakinek van valami ötlete, örömmel várom. :)
    Bocsánat a függővégért! :D Azt hiszem, ez a névjegyem már HP-s ficíró korom óta. :D Ebben nagyon jó vagyok. :D
    Mannazora: Jaj, nagyon örülök, hogy késztetésed volt a kritikaírásra. :D Nem tudjátok, hogy milyen jól esik minden egyes kritika, amit írtok! :) Szóval, remélem, hogy máskor is jön ez a késztetés nálad és a többieknél is. :)
    Nagyon-nagyon köszönöm, amit írtál! :) Megígérhetem, hogy még sok részt adok nektek. ;) A fejemben már az is megfordult, hogy több kötetet is írok majd, mint Meyer. Persze, ha továbbra is lesz igény a történeteimre. :) Szóval, még egy jó ideig nem maradtok fejezetek nélkül. :)
    Köszönöm még egyszer, hogy írtál! :)
    Anett: Igen, a rendszer néha béna, ezt már észrevettem. :( Remélem, hogy azért mindenkinek enged küldeni kritikát előbb vagy utóbb. Örülök, hogy neked most sikerült. :)
    Hű már megint! :D Vicces, de ahogy a kritikáitokat olvasom, folyton az a szó jár a fejemben, hogy: Hű! :D Nem hiszem el, hogy ennyi szép szót kiérdemeltem. :D Annyira hálás vagyok, mikor dicsértek, és főleg, mikor azt mondjátok, hogy Meyerhez hasonló az írásom. Ez nagy dicséret. Ha csak fele olyan tehetséges lennék, mint Meyer, akkor már boldog lennék, szóval, hű! :D
    Amúgy vicces, hogy a szőnyegleírást említetted, mert nemrég az jutott eszembe, hogy az aloldalamra készítek egy leírást a Cullen család összes tagjának a szobájáról. :D Szerintem, tök érdekes lenne, mert még jobban megismerhetnénk a szobák által a személyiségüket is. :)
    A következő fejezet vagy holnap vagy kedd este jön. :)
    Még egyszer nagyon köszönöm mindenkinek! Jaj, annyira sok energiát adtok nekem! Ezer hála érte! :)

    VálaszTörlés
  16. Jorand: Köszönöm. :D Ezt nagyon jól esik tudnom! :D Sokkal könnyebben és gyorsabban megy az írás, ha tudom, hogy ilyen sok embernek okozok vele örömet. :)

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Most olvastam el az összes feltett fejezetedet és hát el vagyok kápráztatva, alig várom, hogy olvashassam tovább:)
    Ne hagyd abba.:)

    VálaszTörlés
  18. Drusilla: Nagyon örülök, hogy sikerült elkápráztatnom. :) Nem hagyom abba. :) Remélem, hogy a folytatással is elégedett leszel, és írsz még nekem. :)

    VálaszTörlés
  19. Ugye még reménykedhetem, hogy ma felteszed a folytatást, mert különben ma sem alszom semmit XD Léééégyszi ^^

    VálaszTörlés
  20. Szeretném azt mondani, hogy még ma lesz friss, mert olyan kedvesek vagytok velem, és annyit segít a lelkesedésetek, de nem tudom megígérni... :-/ Egész nap dolgoztam az új fejezeten, de még nem sikerült befejeznem. :-/ Annyira bonyolult ez a fejezet, és vagy ezerszer átírtam, hogy elégedettek legyetek vele ti is, meg én is. Még mindig írok, nem adtam fel, szóval, reménykedni még lehet, hogy sikerül befejeznem ma este... Igyekszem, ennyit megígérhetek! :) És ha véletlen mégsem készülnék el, azért aludj. :D Elég, ha én szenvedek álmatlanságban, nem kell az olvasóimnak is velem szenvedni. :D (Mert hogy már napok óta alig alszom, mert pörög az agyam a ficen és a karaktereken, és azon, amiket írtok nekem, és egy kicsit végkimerültem. :D De megéri! :) ) Most megyek vissza írni, hátha összejön a mai friss. ;)

    VálaszTörlés
  21. 11-ig még fent vagyok, és addig szurkolok, utána meg az álmaimban XD

    VálaszTörlés
  22. Köszönöm, kedves vagy. :) Tényleg igyekszem. ;)

    VálaszTörlés
  23. Egyszerűen imádom. Izgalmas, váratlan, pörgös. szenzációs...és még sorolhatnám. Minden fejezeted teli van meglepetésekkel, és sose azt írod amit várok. Igazán tehetséges vagy! Csak gratulálni tudok. Mikor olvastam, hogy 24 óráig Bella szolgálatába van Edward...huuuuh...rögtön az jutott eszembe, hogy ha én kapnék ilyen lehetőséget, biztos kérnék egy csókot! xD Tudom kicsit zizi vagyok, de biztos sokan vannak még így ezzel. Feszülten várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  24. :) Milyen kis szerény vagy hogy egy csóknál megállnál :P :D Asszem ezzel is sokan vannak még így.... :D

    VálaszTörlés
  25. Szomorú vagyok, de mégrtelek, hogy még nem raktad fel, ha úgy érzed még nem elég jó a szemünknek, agyunknak.

    Na jó8.

    VálaszTörlés
  26. Én megpróbáltam... de akárhányszor elolvastam soha sem lett több, mindig ugyanannál az izgalmas résznél van vége... :D:D:D
    Azt hiszem (legalábbis az én esetemben) már elkéstél... egyszerűen nem tudok aludni... mindig ezen pörög az agyam :D lassan egy pohár vízről is ez jut eszembe :D:D:D Ráadásul beteg vagyok így még a suli sem viszi el a gondolataimat egy kicsit :D Anya is tegnap késő este bejött és megkérdezte hogy miért vagyok betegen a gép előtt, én meg csak ránézetem és elkezdett mosolyogni megkérdezte, hogy Twilight? erre én: A múlt árnyai, anya: Értem de ne sokat várj rá nem hiszem, hogy ilyen későn rakja fel az új részt, majd nézd meg reggel de most pihenj!
    Ezzel csak azt akartam kifejezni hogy már az egész család tudja ha gép előtt vagyok, olvasok és koncentrálok (:D)tehát nem érdemes hozzám szólni és még egy biztos, a mi családunkban már híres vagy :D:D:D

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    Nem akarlak siettetni, csak kíváncsi lennék, hogy mikorra várható a folytatás?Csak azért kérdezem, hogy ne nézzem 10 percenként az oldaladat :-)

    VálaszTörlés
  28. Ma jön a következő fejezet érzem...Holnap reggel is el fogom olvasni és azon fog járni a fejem a fogdokinál. Remélem jó lesz a ficed figyelemelterelőnek. :)
    További sok fejezetet és jó tanulást

    VálaszTörlés
  29. Névtelen 1.: Egyáltalán nem vagy zizi, ha 24 óráig azt kérhetnék Edwardtól, amit csak akarok, tuti én is kérnék minimum egy csókot. :D Bár valószínűleg, többet is kérnék... És nem csak csókot. :D Nah mindegy... Majd este álmodozom tovább. :D
    Köszönöm szépen a dicséretet! :) Örülök, hogy tetszik a regényem. :)
    Nana: Tényleg nagyon sajnálom. Remélem, hogy ha ma felteszem az új fejit, megbocsátod nekem, hogy nem tegnap volt friss. :)
    Mannazora: Ó, drága, azért ne szenvedj a gép előtt betegen. :-/ Nagyon megtisztelő, hogy ennyire szereted a történetemet, igazán nagyon jól esik, és hogy még a családod is ismeri a nevem... Hát, hű! :D De azért nem akarom, hogy szenvedj miattam. Hidd el, az új fejezet nem szalad el, ígérem, hogy megvár téged. :) Szóval, gyógyulgass! És minél előbbi jobbulást! :) És remélem, hogy a mai új fejezet kárpótol majd a tegnap esti szenvedésekért.
    Névtelen 2.: A folytatást kb. ma délután 5 óra körül teszem fel. :) Addig nem érdemes 10 percenként nézegetni. :) De 5-kor már mindenképpen fent lesz. ;)
    Névtelen 3.: Igen, jól érzed. Mindjárt kész. :D Én is remélem, hogy a ficem eltereli majd a figyelmed. Nem tudom, mit szokás ilyenkor kívánni... Hmmm... Gyors és fájdalommentes fogkezelést! Azt hiszem, ez megfelelő kívánság. :)

    VálaszTörlés
  30. de jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó akkor ki se kapcsolom a gépet ha már 5kor fent lesz az új rész :D :D :D szegény anyum már teljesen készen van... egy folytában, csak magyarázok neki a történetedről és visszakérdezgetek,hogy figyel -e :D de most, elhoztad neki a megváltást legalábbis addig, amíg el nem olvasom az új részt :D
    Köszönöm, már jobban vagyok valamivel... :)(főleg, hogy itt az új rész jaj teljesen bepörögtem XD) egyébként is igaz hogy nem szalad el az új rész de ha tehetném én elé futnék :D (azt hiszem ezt hívják függőségnek... :D). Na jó nem is zaklatlak tovább ilyenekkel, már így annyit írtam és feltartottalak vele. Bocsi :)

    VálaszTörlés
  31. Kéééész. :D Most már csak Szandi átolvassa, kijavítgatja nekem, és már teszem is fel. :)
    Mannazora: Egyáltalán nem zaklatsz és tartasz fel. :) Nagyon jól esik olvasni, hogy ennyire szereted, amit írok. :) Szóval, csak nyugodtan írj nekem bármikor bármit, én örülök neki. :) Remélem, hogy a frissel neked is örömet okozok majd, és anyud lelki békéjét is elhozom egy negyed órára, amíg olvasol. :D Örülök, hogy jobban vagy már, remélem, hogy hamarosan teljesen meggyógyulsz. :)

    VálaszTörlés
  32. még 8 perc... ahhoz képest egész ép még az elmém de 9 percet nem bírna ki XD
    örülök hogy nem zavarlak de szólj bátran hajlmos vagyok elragadtatni magam (azaz be nem áll a szám) és olyankor nehezen kezelhetővé válok XD
    Talán nagyon nagyon nagyon előre ugrom de kb. mikor lesz az új rész :D (persze ez nem követelés, inkább csak gyermeteg kíváncsiság :D) Csak azért kérdezem hogy szegény anyut mire készítsem fel, báááár Apunak nem sokára lesz a szülinapja és akkor össznépi gyűlés lesz szóval nem csak a szűk hanem a tágabb családot is az őrületben kergethetem *hűűűdenagyonbüszkemagára* XD

    VálaszTörlés
  33. Nyugi, nagyon aranyos, amiket írsz. :) Élvezet olvasni, egyáltalán nem zavar. :) Sőt, nagyon jól esik. :) Az új fejezet már fent van, remélem, tetszeni fog. :)
    Apudnak boldog szülinapot! :) És azért kíméld őket egy kicsit. :D Bár, lehet, hogy őket is megfertőzöd a rajongásoddal... Sosem lehet tudni... :)

    VálaszTörlés
  34. Anyu már mondta, hogy lehet, hogy elolvassa, hogy kicsit is értsen abból, amit ilyen lelkesen magyarázok neki, szóval mihelyst kiolvasta a könyvet beültetem a gép elé, hogy vágjon neki a te történetednek is. :D Baj csak az, hogy még nem kezdett neki a könyvnek, de nem baj nem adom fel és egyébként is ami késik az nem múlik :D:D:D

    VálaszTörlés
  35. Hát, ha én rá tudtam anno venni anyut, hogy elolvassa az összes Harry Potter könyvet, akkor még van esélyed. :D Az én anyum nem igazán szereti a fantasykat, így elég nehezen állt neki, évekig győzködtem, aztán mikor elkezdte olvasni, le sem bírta tenni. :D
    Szóval, hajrá! :) Drukkolok, hogy anyukád is megfertőződjön a Twilight lázzal. :D

    VálaszTörlés
  36. Én is ebben reménykedem nagyon sok dolgot szeretünk Anyuval közösen és ha mi egy ilyen dologról elkezdünk beszélgetni akkor ember legyen a talpán aki meg tud szólalni XD Egyébként ide is leírom hogy millió-millió-milló gratuláció az írónőnek :) az új fejezet nagyon jó lett és tanító célzatú: megtanít türelmesnek lenni ráadásul Jasper a tanár hát kérhetne egy Anya ennél többet a lányának? XD (most ezt adagolom Anyunak, hogy lássa milyen hasznos dologra vártam eddig :D) jelen pillanatban érdeklődően kémleli a monitort (Anyum) még az is lehet hogy ezt hamarabb elolvassa mint a könyvet :D

    VálaszTörlés
  37. Hihi, aranyos anyud lehet. :D Köszönöm a gratulációt. :D Örülök, hogy tetszett Jasper "tanárként". Hát, tényleg türelmes a drága, bár azért hozzá is kell némi türelem. Legalább annyira kis zavarodott néha, mint Isabella. :D Hiába, férfi... Csak érzi az érzelmeket, nem érti. :D
    Ha anyud véletlenül elolvasná a ficem, írd majd meg, hogy tetszett-e neki. :) Kíváncsi vagyok. :)

    VálaszTörlés
  38. Holnap már mehetek suliba és mit nem mondjak meglepődnék ha Jasper jönne be az egyik órára :P XD Hát igen szegény srácra is ráférne egy kis tanítás Női Lélekből ill. Hogyan viselkedjünk az emberek közelében?! c. fejezetből XD
    Am. elhiheted nekem nem lesz abban semmi véletlen ha ő elolvassa úgyan is tuti, hogy addig nyaggatom/nyígok neki míg gép elé nem ül. Bár megjegyzem a történeted megérne egy könyvet... :D (egyébként is, így csak Anyu elé kéne tennem és rávetné magát XD)

    VálaszTörlés
  39. Hehe, hát, én szívesen tanítgatnám Jaspert... Főleg a női lélek titkaira. :D

    VálaszTörlés
  40. Na szia én is Twilight imádó vook ésén csak véletlenül kerültem ide a lion&lamb oldaláról a 10.részt elolvastam és Qrva jó bocsi a megjegyzésért én naon elszomorodtam amikor elolvastam mer azt hittem hogy ez az egyik eredeti Twilight fordítás és mivel bella nem lett vámpír ...nagyon szomorú lettem és a barátnőm is én inkábazt hittem hittem hogy ez Meyer fordítás mivel tényleg úgy írsz mint ő na mind1 amikor kiderítettem hogy te írtad azt a kérdést tettem fel magamnak hogy Meyeren kívül léteznek még ilyen jó írók mint te? És megkaptam a választ hogy vannak. na mind1 nagyon megtetcett amit írtál és ezért ki fogom olvasni.mégegyszer gratulálok neked ja és ha lehetne elküldenéd nekem az e-mail címemre: foran@citromail.hu remélem igen köszi

    VálaszTörlés
  41. Meyeren kívül még nagyon sok jó író van, és én közel sem sorolom magam közéjük, de nagyon jól esik, hogy te is ennyire magasztalsz. :) Köszönöm. :)
    Sajnálom, hogy először elszomorítottalak, mikor még azt hitted, hogy ez egy Twilight fordítás. De remélem, hogy azért élvezed az olvasását, és most már nem vagy annyira csalódott. :)
    Most éppen a következő fejezeten dolgozom, de, amint lesz egy kis időm, elküldöm neked mailben az eddig elkészült fejezeteket. :)
    Még egyszer köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  42. Mégsem mehettem iskolába... (influeznás vagyok :( )így esélyt sem adhattam Jasper-nek hogy be jöjjön az egyik órámra XD de van valami pozitívum is az egyik nagyon-nagyon-nagyon kedves barátnőmet sikerült megfertőznöm Twilight lázzal :D *büszkemagára* sőt(!) nem rég elküldtem neki az oldalad linkjét és azt mondta hogy feltétlenül elolvassa. Tehát húzhatsz még egy strigulát a rajongóidhoz :D
    Ha válaszolt a kiadó mindenképpen írd meg(leírjam az e-mail címemet? :D), ám ha(bár megjegyzem ilyen elő sem fordulhat :))mégsem vevők rá akkor gondolod végig, elegen vagyunk már egy kis figyelem felkeltő tüntetéshez XD (de még egyszer: ez egy lehetetlen eset!:))
    a következő rész kb. mikor lesz??? *ártatlantekintetek* XD

    VálaszTörlés
  43. Ó, jaj! Jobbulást! :-/
    Örülök, hogy a barátnő Twilight lázzal, és nem influenzával lett megfertőzve. :) A Twilight lázat legalább lehet élvezni. :)
    Köszönöm tényleg, hogy terjeszted másoknak is az írásom hírét. :) Remélem, hogy a barátnődnek is tetszeni fog a történetem. :)
    A kiadó még nem válaszolt, de szólni fogok, amint tudok valamit. :) A mail címedet ettől függetlenül megadhatod. :)
    Hihi, köszi. :) Amilyen kis összetartó csapat a Twilight rajongók csapata, még el is tudom képzelni, ahogy a kiadó előtt tüntettek, hogy adják ki a könyvem. :D
    A következő fejezetet most tettem fel az előbb. :)

    VálaszTörlés
  44. Csak egy valamitől tartok, hogy ő nagyobb függője lesz a Twilight-nak illetve a te blogodnak :D:D:D (bár megjegyzem elég nehéz dolga lesz XD)Nem baj, jó döntéshez idő kell, de azért siethetnének XD az e-mail címemben semmi kreativitás nincsen mannazora@gmail.com ugye? XD
    De még milyen tüntetés lenne... :D Még a történelem könyvekbe is bekerülne!!! XD
    Hmm.....*csillogószemek*akkor megyek olvasni :)

    VálaszTörlés
  45. ez a lábmosás vmi ritikus dolog? belemagyarázzam??
    mert simán át is vihette volna a fürdőbe vagy hoz neki egy papucsot...
    kiara voltam

    VálaszTörlés
  46. Mannazora: Köszi a mail címet. :) A tüntetéssel meg még várjunk egy kicsit. :D

    Kiara: Nem szántam rítusnak a lábmosást, egyszerűen ez jutott az eszembe. :) De ha meg tudod magyarázni, hogy miért lenne ritikus az, hogy Jasper lavórt visz neki, akkor kíváncsi vagyok a magyarázatodra. :) Amúgy nekem is eszembe jutott ez a ritikus lábmosás dolog, mikor írtam, de Jasper végül is, nem mossa meg Isabella lábát ténylegesen. :)

    VálaszTörlés
  47. szió!
    szerintem nagyonnnnn jó a történet, csak engem már néha az szomorít el, hogy te is semmibe veszed az állatokat!mármint nem sértésnek írtam szó sincs róla, csak egy kicsit elkeseredtem h add hogy egy állati szív legyen, meg kit izgat hogy csak állatok halnak meg..bocsi, hogy ezt leirtam!de nagyon szuper a történet..:)

    VálaszTörlés
  48. Wiwi: Én imádom az állatokat! :) Csak ha már életről-halálról van szó, akkor az emberek mellett teszem le a voksomat. Persze, nem az állatok értelmetlen gyilkolászásáról beszélek, de pl. nem vagyok vega, és állati húst eszem. Szóval, ha én eszem állati húst, akkor miért ítélném el az állati vér ivásáért a vámpírokat? És ha már választanom kell, hogy egy pszichopata egy állatot vagy egy embert öljön-e meg, akkor inkább az állati szív mellett döntök.
    De amúgy tényleg imádom az állatokat, volt egy kutyám 16 évig, akit szintén imádtam. Szóval, szerintem, egy kicsit félreértetted, amiket írtam. :) Abban a szövegkörnyezetben, ahol használtam ezeket a kifejezéseket, szerintem, teljesen logikusak és elfogadhatóak. :)

    VálaszTörlés
  49. persze nem arra értettem, csak már kicsit tele tömték az agyam :D
    mondjuk sztem van pár ember aki lényegesen kevesebbet ér az embereknél, az állatoknál is :D de mindenki másképp gondolja :)
    na, és tényleg nagyon tetszik a történet. :D

    VálaszTörlés
  50. Wiwi: Igen, tényleg van pár ember, aki nem ér annyit, mint egy állat. De a történetemben ártatlan emberekről van szó. :) Örülök, hogy ettől függetlenül tetszik a történetem. :)

    VálaszTörlés
  51. Hát, igen. Te aztán tényleg mindig a legjobb részeknél fejezed be..:P Na mindegy, lényeg, hogy még mindig nagyon jó.:) Bár nálam az előző fejezet viszi a pálmát. Amúgy nekem is meg van a véleményem arról, hogy Jasper vajon mit akar mondani, de ha sejtéseim igazak, akkor talán megint teljesen meg fog döbbenteni, amit írsz.xD (És ezt most jó értelemben.:) Szeretem, ha valami rejtélyes, és nem pedig már a 2. mondat után tudod, hogy miről szól az egész..^^) Mégegyszer (és még sokszor.:D): IMÁDOM.!^^ Megyek is, és olvasok tovább, még mindig nagyon az elején vagyok, kezdem azt hinni, hogy sosem érem utol a többieket. Nem baj, ígyis úgyis végigolvasom, bármi történjék is.:) Húha.. Ahhoz képest, hogy azt mondtam, hogy nem fogok minden részhez írni, eddig mindenhová írtam.xD Ez biztos nem baj, de azért mostantól tényleg nem írok mindenhová, csak ahol van konkrét véleményem, vagy ahol mindenképpen meg szeretném osztani, hogy melyik a kedvenc részem, meg ilyenek. Na, szóval csak így tovább.:) Üdv.: ewoO

    VálaszTörlés