.

A könyveimet megrendelhetitek itt: http://konyvmolykepzo.hu/cimke/spirit-bliss

A Gyógyító pilleszárnyak című ficem be lesz fejezve mindenképpen. Az utolsó fejezete még idén várható, dec. 31-ig megleszek vele, ígérem! :)


2009. október 16., péntek

Hír a könyvkiadásról és a frissről

Az Animus kiadótól kaptam egy levelet, ami sajnos, elutasító. Nem azért, mert nem tetszett nekik a regényem, hanem mert állítólag nem fogadnak most el kéziratot, mert sok már szerződéssel rendelkező író könyve vár kiadásra. Íme a levél:

"Tisztelt Hölgyem!

Köszönjük bizalmát, de leszerződött könyvek sora vár megjelenésre (könyv túltermelési válság) új kéziratot nem fogadunk.

Üdvözlettel: B. I."

Hát, ez van... Maradt még 6 kiadó, ami talán, máshogy áll az ügyhöz... A remény hal meg utoljára. :)


A friss pedig... Még túl is teljesítettetek. :D 45-ben szabtam meg a határt, és ti bőven fölötte jártatok már tegnap, szóval, a mai napom azzal telt, hogy új fejezetet írtam. :) Elküldtem Szandinak, úgyhogy még ma este felkerül. ;)
Természetesen, az új fejezethez is mondok egy számot, amit el kell érni (csak megsúgom, hogy most nagyobb lesz, mint 45 :D ), úgyhogy majd ahhoz is írjátok meg a véleményeteket. És az ottani hsz-ek is részt vesznek a másik 3 játékban is. ;)

Köszönöm nektek a rengeteg hsz-t, nagyon-nagyon élveztem az elméleteket és véleményeket, és zseniális ötleteket, észrevételeket olvashattam. :) Nagyon okosak és szemfülesek vagytok! :)

8 megjegyzés:

  1. Ne búsulj kedves Spirit, ha van még öt, abból biztos vannak akik tárt karokkal fogadják a remek regényedet! Tényleg a remény hal emg utoljára...eszembe jutott erről egy vicc...de úgyis ismeritek:):):) a reményhal....na mindegy:)
    De jó! Új feji!!!

    Látod? Szorgalmas vagy, céltudatos, van egy csomó energiád, tehetséged, kedved, ihleted, tehát nincs veszve semmi, sőt...nagy jövő áll előtted!
    Örülök hogy részese lehetek ennek a csodának és olvashatom ezeket a csodás fejezeteket...
    sok puszi
    Andi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Csak csatlakozni tudok az előttem szólóhoz!Ne csüggedj,meglátod mikor nem várod,akkor megtörténik és egy kiadó felfigyel rád és ki fogják adni a könyvet!! ;) :))) Én nagyon,de nagyon szurkolok neked!!És a 6 kiadó egyike ki fogja adni a könyvedet(nagyon reméljük)!!!;) :))))
    Millió puszika: Dóri

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Ne búslakodj,az lehetetlen hogy ennyi kiadó között ne lenne olyan, aki nem figyelne fel a tehetségedre.Szóval fel a fejjel.Nagyon drukkolok hogy sikerüljön. A fejezetet meg már nagyon várom.
    Laura

    VálaszTörlés
  4. Ez szemétség!!!(mm, hogy ők nem adják ki...)
    Remélem, hogy a másik hat közül valamelyiknek lesz annyi esze, hogy kiadja!!!! ÉN MEG AKAROM VENNI!!!! xD
    Szorítok :D
    pussz
    Barbee

    ui.: köszönjük az új fejezetet:P

    VálaszTörlés
  5. csak egyetérteni tudok az előttem szólókkal :) a 6 kiadóból biztos kiadja az egyik :) már alig várom h megvegyem =) én nagyon drukkolok, hogy sikerüljön!!!
    alvást terveztem ma estére, de most már meg várom az új fejezetet =) úú már alig várom =)=)
    pussz

    VálaszTörlés
  6. vártam a ma estét, mert Született feeségek....aztán láttam hogy áttették szerdára:(:(:( erre közli Spirit hogy új feji és :):):)
    ennyi...bocsi hogy ennyire értelmes vagyok, csak azt akartam ezzel a tudtára adni egy kedves és tehetséges írónőnek, hogy nagyon szeretem olvasni amiket ír:)
    na puszi...és várok...

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm mindenkinek. :) Szandi már olvas, hamarosan jön a friss. ;)

    VálaszTörlés
  8. Ne búsulj, valaki úgyis ki fogja adni a könyved. Drukkolok!

    VálaszTörlés