.

A könyveimet megrendelhetitek itt: http://konyvmolykepzo.hu/cimke/spirit-bliss

A Gyógyító pilleszárnyak című ficem be lesz fejezve mindenképpen. Az utolsó fejezete még idén várható, dec. 31-ig megleszek vele, ígérem! :)


2010. február 28., vasárnap

Meglepetés...

Nos, nem, a meglepetés nem a saját könyvemmel kapcsolatos sajnos. Pedig jó lett volna. :D Nem is valamilyen más szemszögből megírt novella. Hanem...

Elkezdtem A múlt árnyait megírni Edward szemszögből. :D Egyelőre csak az első fejezet van meg, de szép sorban fogok haladni. Remélem, hogy örültök neki. Régen elég sokszor kértétek, csak akkoriban nem volt időm rá, viszont, most, hogy nincs egyetem, ez is belefér. :)

Mivel ez egy hosszabb lélegzetű dolog lesz, így nem akarom összekeverni a főblogomon A jelen boldogságával, ezért az alblogomra fogom feltenni A múlt árnyai - Edward nézőpont új fejezeteit mindig. :)



Az első fejezetet itt találhatjátok: http://twilightfic2.blogspot.com/



Kíváncsian várom a véleményeteket! :)

14 megjegyzés:

  1. Jujj ez szuper ötlet, én nagyon örülök neki! Jó lesz "nosztalgiázni" egy másik szemszögből is!
    XD

    VálaszTörlés
  2. ez nagyonjó:)
    én mindig szeretek Edward szemszögéből olvasni:D
    na de megyek is és kezdem:)

    Fanni.

    VálaszTörlés
  3. Ááááá ez tök jó. :D Szeretem Edward szemszögéből látni a dolgokat. Indulok olvasni. :D

    VálaszTörlés
  4. Pár hete fedeztem fel a blogodat (Katona Ildikó ajánlására - Spirit, te küldted el nekem az első két regényt nyomtatható formában), és már mindent elolvastam. Le vagyok nyűgözve, és most már nem tudok csendben maradni, annyira örülök ennek az új tervednek. A kiadandó könyvedet is várom, addig is varázsolj el bennünket, amilyen gyakran csak tudsz!
    Gratulálok neked, nagyon igényesen tartod a kapcsolatot az olvasóiddal.
    Üdv: Negra

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, köszönöm, köszönöm! :D Vagy nem túlzok ha inkább mindenki nevébem köszönöm :) Nekem most annyira ez hiányzott... Az írásaidnak van egyfajta megnyugtató hangulata és ez sokat ad nekem.

    VálaszTörlés
  6. Huh én is most jöttem fel, és Micsoda meglepetés????

    Én is mindig imádtam az Edward szemszögű fejezeteket, és most ennek külön örülök!

    Kell egy kis energia a holnapi 5, agylohasztó szeminárium előtt.
    Imádunk!!

    Charlotte90

    VálaszTörlés
  7. Áááááááááááááááá, király, imádlak, tündér vagy!!!! Mindig kitalálsz valamit, ami lázba hoz minket (, még jobban)

    VálaszTörlés
  8. Szia Spirit! :)

    Nekem is nagyon tetszik a meglepetés, viszont csak holnap kezdem el olvasni, mert már valószínűleg semmit nem fognék fel a történetből. :D
    És néhány perce elküldtem egy novellát a pályázatodra, remélem megkapod...

    Jó éjszakát! :)

    Lulu

    VálaszTörlés
  9. Hú, tök őszionte leszek: örülök neki, DE: mikorm ég azért rágjuk le a körmünket (izé, nagyon próbálom NEM LERÁGNI), hogy mi történik a Jlene boldogságában, örülök, h olvashatok valami mást, de jobban örülnék 11. fejezetnek STB nek, mint visszatérve 2 könnyvvel, csak Ed szemszögéhez. Illetve érted remélem:): örülök én ennek, csak akkor örülnék, ha már pontot tennél a 3. könyv végére, nem izgulnánk, és várnánk ott a következő fejezetet. Hanem meglébő idpdben azt írnád, hú, dúúúskálnánk mi?:D
    Amúgy, h h nicsn egyetem? Asszem lemaradtamxD

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm, örülök, hogy mind ilyen lelkesek vagytok, és örültök a meglepinek. :)

    Negra: Üdv itt köztünk! :) Köszönöm, és igyekszem a varázslással. :) Az olvasóim pedig... Hát, ők csak érzik, hogy szeretem őket, és őszintén kíváncsi vagyok a véleményükre. Így nincs nehéz dolgom... :)

    Leia: Igen, értelek. :D Csak hát, gondolj bele kicsit az emberi agy működésébe... Ha sokáig ugyanarra kell koncentrálni, akkor egy idő után az ember agya túlterhelődik és jön az idegbaj vagy a végkimerülés. Ugyanígy van az írásnál is. Imádok írni, de ha mindig ugyanarra a történetre koncentrálnék, jelenleg A jelen boldogságára, akkor ahelyett, hogy lelkesen írnám mindig az új fejezetet, a végén teherré válna az agyamnak, hogy folyton ezen a történeten járatom. Ezért van az, hogy a szabadidőmben, pihenésképpen vagy novellát írok nektek, vagy pedig egyéb dolgokat, mint pl. az Edward szemszög most. :) Egy másik történettel foglalkozni kikapcsolódás az agyamnak, amire szükségem van. Tudod, jóból is megárt a sok. :D

    Az egyetem... Hát, nekem most nincs. :D Nem tudtuk befizetni ebben a félévben a tandíjat, mert le vagyunk égve. :D Szóval, most passziváltattam a félévemet, és következő félévre valahogy összekaparjuk a pénzt az egyetemre... Remélem...

    VálaszTörlés
  11. Ááá elsem hiszem!!! Imádlak kösziii:)
    Húzok olvasni;)

    VálaszTörlés
  12. nagyon jó lett a fejezet... :D

    mikor fog kijönni a könyved??

    VálaszTörlés
  13. olvastam a fejezetet jó lett nagyon ! De azért ne csak az edward szemszögös könyvet írd! Nagyon várom a jelen boldogsága folytatását! siess vele mert még megőrülök a végén!már másodjára olvastam az első könyv elejétől hogy ne keljen kínszenvedéseket átélnem addig amíg várom a következő fejezetet:D(csak vicceltem).am majd tudnál az egyik fejezetbe valami olyasmit írni hogy isabella tesi órán van és mondjuk röpizik,kosarazik,kézizik,kidobózik vagy akármi és a nagy ereje miatt történik valami?tudom hogy te nagyon jól meg tudnád írni ezért teljes lelki nyugalommal rád bízom.:D előre is köszi Saci.

    VálaszTörlés
  14. Spirit Bliss te vagy a legszuperebb csaj a vilagon!!! Nagyon koszonom, imadom, hogy tudod mi kell nekunk ;)
    Edward forever! :D

    VálaszTörlés