.

A könyveimet megrendelhetitek itt: http://konyvmolykepzo.hu/cimke/spirit-bliss

A Gyógyító pilleszárnyak című ficem be lesz fejezve mindenképpen. Az utolsó fejezete még idén várható, dec. 31-ig megleszek vele, ígérem! :)


2010. október 17., vasárnap

Manga rajzoló verseny

Mint tudjátok, szeretem támogatni a fiatal tehetségeket, mindig szeretek új dolgokat kipróbálni, ezernyi ötletem és tervem van, viszont időm annál kevesebb. A szösszenetek nem veszik el az időmet, mert rövidek, de még vagy száz alapötlet van a fejemben, ami majd megőrjít, de nincs időm megírni. Hesz juttatta eszembe ezt az ötletet egy levelében írt mangaajánlóval tegnap, és azóta is ezen elmélkedem, és egyre jobb ötletnek tartom. Szóval... Ki szeretném próbálni, milyen mangát készíteni, és társrajzolót keresek hozzá. :) Én totál béna vagyok, ha rajzolásról van szó, de biztos vagyok benne, hogy köztetek vannak tehetséges rajzolók, akik a fejemben lévő történetekhez megrajzolnák a képeket és jól kiegészítenénk egymást. :) 

A verseny nyereménye, hogy a közösen elkészített mangát felteszem a blogomra (és megpróbálom más látogatottabb mangás és egyéb oldalakon is publikáltatni), és így sokan láthatják a műveteket és megismerhetik a művészeteteket és tehetségeteket. Ha pedig sok az érdeklődő, akkor nem lehetetlen, hogy több mangát is készítünk, és elintézem a nyomtatást is (de ez még a jövő zenéje, és csak akkor éri meg belevágni, ha elég sokan érdeklődnek majd, mert a kis példányszámú nyomtatás nagyon drága lenne).

Hogy hogyan lehet nevezni a versenyre...

1. Küldj nekem egy minimum 6 képkockából álló mangarészletet, melyet a Démoni érintés általad kiválasztott részletéhez rajzolsz. A mangarészletet csak .jpg formátumban tudom elfogadni, mert csak így tudom megnézni.

2. Írd meg pár mondatban, ki vagy, mióta rajzolsz, mit jelent számodra a rajzolás, miért szeretnél te lenni a társam a munkában, mennyi időt tudnál fordítani a rajzolásra.

3. Küldd el a mangarészletet és a bemutatkozást a spiritbliss24@gmail.com címre 2010. november 17-én éjfélig.


A beküldött pályaművek alapján minimum 1, maximum 3 rajzolót fogok kiválasztani, akikről úgy gondolom, hogy a munkájuk olyan, amilyenre én gondoltam és együtt tudnék dolgozni velük.

Rajzolásra fel, jó munkát és sok ihletet mindenkinek! :)

U.i.: Ha valaki nem tud rajzolni, de van ismerőse, aki igen, kérem, szóljon neki, hátha nem szeretné elszalasztani a lehetőséget. Köszönöm. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése