.

A könyveimet megrendelhetitek itt: http://konyvmolykepzo.hu/cimke/spirit-bliss

A Gyógyító pilleszárnyak című ficem be lesz fejezve mindenképpen. Az utolsó fejezete még idén várható, dec. 31-ig megleszek vele, ígérem! :)


2010. november 13., szombat

Kedvezmény az Árnyékvilágra és meglepi

Igen, igen, most már teljesen biztos, hogy aki belép a facebookon az Árnyékvilág könyvklubba ( http://www.facebook.com/group.php?gid=127912600569915 ), az külön kedvezményt fog kapni a könyvre a kiadótól. Szóval, aki szeretné olcsóbban beszerezni, az most még csatlakozhat. :) Nem sokára kiírom a pontos részleteket is, de addig is lépjetek be minél előbb, nehogy lecsússzon valaki…
Egy kis segítségként, hogy dönteni tudjatok, a kiadó megengedte, hogy megmutassam nektek az első 16 oldalt az Árnyékvilágból. :) Remélem, hogy tetszeni fog, jó olvasást hozzá! :)

Innen tudod letölteni az első 16 oldalt:
http://data.hu/get/3181620/Arnyekvilag_1-16.doc

12 megjegyzés:

  1. Á, nagyon jó, köszönjük szépen! Csak azt tudom mondani, hogy MÉÉÉÉÉÉÉÉG!!!! :)
    Nagyon várom, hogy végre kezemben tarthassam a könyvet és olvashassam. :)
    És olyan hihetetlen, hogy ilyen közel vagyunk már hozzá. :)

    VálaszTörlés
  2. szia!

    A gondom a 16 oldallal:
    - a legjobb résznél hagyja abba.
    - a mondat közepén hagyja abba!!!:(:(
    Ezzel együtt is nagyon jó kis történet lesz...én már előre érzem!!!

    VálaszTörlés
  3. A.Kata: Nem sokára lesz még. :) Tényleg hihetetlen. :D Köszönöm. :)

    Angel90: Bocsánat, 16 oldalt mondtak nekem és nem akartam megszegni. A baj az volt, hogy a mondat után még folytatódott a bekezdés, és így nem egy mondattal haladtam volna meg a 16 oldalt. Viszont, kivenni sem akartam az utolsó bekezdést a 16 oldalról, mert azzal titeket fosztottalak volna meg egy kevésnyi részlettől. Szóval, így alakult... De nem sokára jön a folytatás, most már tényleg elkezdhetünk visszaszámolni. :) Köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
  4. Neee... annyira tovább akarom olvasni!!! De ezt csak úgy mondom, tudom, hogy csak ennyit rakhattál föl;)
    Mikor lesz varázslatos realitás?(: Már nagyon hiányzik P & C:DD
    Raktam egy képet az üzenőfaladra, amiről nekem Isis jut eszembe. Szerintem nagyon aranyos:)

    VálaszTörlés
  5. Ez tényleg a legjobb résznél maradt abba! Ott tekertem lejjebb, hogy mi, pont ez a 16.?! :D De köszi a kis ízelítőt! :)

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Csak én vagyok ennyire nagyon béna, hogy nem tudom letölteni? :D Valaki tudna adni nekem egy tippet, hogy hogy s mint tudnám én is elolvasni? :D

    Lulu

    VálaszTörlés
  7. Maycsi: Örülök, hogy tetszett, egyelőre csak ennyi volt, de már nem kell sokat várni... :)
    Varázslatos realitásból próbálok ma este frisselni, csak már egy hete szinte 24 órában dolgozom, most is a borító hátuljára írom az ajánlószöveget. :) Úgyhogy élni sincs időm. :D De ma estére remélhetőleg már végzek minden más munkámmal. :)
    Amint tudom, megnézem a képet Isisről az üzifalon és ott majd írok neked hozzá. Köszönöm. :)

    Kitti: Sajnálom, hogy csak ennyit tudtam mutatni egyelőre... De most már tényleg csak egy kicsit kell kitartanunk. :) Én köszönöm, hogy elolvastad. :)

    Lulu: Ha megírod a mail címedet, akkor elküldöm neked mailben, hogy el tudd olvasni. :)

    VálaszTörlés
  8. Szia Spirit! :)
    Azt megköszönném. :D A mail címem horvath.eva.92@gmail.com. :)

    Lulu :)

    VálaszTörlés
  9. Elküldtem, ha nem kapnád meg, szólj...

    VálaszTörlés
  10. Jujjjj, de szuper.
    Sajnos most nincs időm elolvasni, de este mindenképpen ezzel kezdek.!!!!!!

    Lesz mit várni, juppí.-D
    Köszönjük Ildikónak is hogy megengedte:-DDDDDD

    pusz

    Aranymag

    VálaszTörlés
  11. Szia Spirit!
    Köszi az ízelítőt:)) Tényleg nagyon kevés volt ez a 16 oldal, de türelmesen kivárom azt a kevés időt, mire végre kézbe vehetem a könyvet. Olvasni csak karácsonykor fogom, elvégre be kell tennem a fa alá, de végre nem a gép előtt görnyedve fogom falni a történetet, hanem a kedvenc fotelomban, asztalra pakolt lábakkal...:))) Már alig várom!:)))
    Szép napot!
    gg

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Csúcs volt az ízelítő!Tényleg akkor maradt abba, amikor kezdett nagyon érdekessé válni.:( De már alig várom a megjelenést.Sajnos, nekem egy kicsit "pedáloznom" kell majd érte, mivel vajdasági vagyok.Tudod már milyen lesz a borító?
    Jó pihenést!:)

    VálaszTörlés